PBX - pobočkové telefonní ústředny

Pobočkové telefonní ústředny se používají pro realizaci bezplatných vnitřních hovorů v rámci objektu (rodinného domu, firmy, organizace) a pro distribuci příchozích hovorů z vnějších sítí jednotlivým účastníkům. Většina nových telefonních ústředen je modulární, takže lze na stejném základu sestavit malou ústřednu do rodinného domu či menší firmy, ale i střední až velké firmy (instalujeme ústředny od 2 až po stovky poboček). Přitom systémy umožňují všechny vyspělé funkce, jako systémy určené pro velké firmy. Výsledné sestavy telefonních ústředen vždy navrhujeme tak, aby zákazník zaplatil pouze za to, co skutečně využije. Přitom bereme zřetel na optimalizaci nákladů za telefonní hovory použitím vhodných rozhraní a logickým směrováním hovorů pomocí speciálních "šetřících automatů".


Preferujeme telefonní ústředny od výrobce 2N TELEKOMUNIKACE a.s.:

  • • Omega Lite
  • • Omega 48
  • • NetStar
  • • NetStar IP

Běžně využívaná rozhraní ústředen: 

  • • AVL (analogová vnitřní linka)
  • • DVL (digitální vnitřní linka)
  • • HTS (analogová vnější linka)
  • • BRI (euroISDN 2 - digitální vnější linka umožňující 2 souběžné hovory)
  • • PRI (euroISDN 30 - digitální vnější linka umožňující 30 souběžných hovorů)
  • • GSM (sítě mobilních operátorů - ideální řešení pro úspory nákladů za hovorné)
  • • VoIP (internetová telefonie - ideální řešení pro úsporu nákladů)

PBX schema

 

Pro podrobnější informace nás, prosím, kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo přímo na e-mail elsystemy@pavelvaverka.cz

Budeme Vás během 24 hodin kontaktovat.